خانه / اجتماعی / مدیر آموزش و پرورش کازرون در جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه نوروزی:مهمان نوازی و تکریم مسافران ویژگی بارز مردم کازرون است
مهمان نوازی و تکریم مسافران ویژگی بارز مردم کازرون است

مدیر آموزش و پرورش کازرون در جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه نوروزی:مهمان نوازی و تکریم مسافران ویژگی بارز مردم کازرون است

اعضای کمیته اسکان و رفاه نوروزی کازرون به منظور برنامه ریزی در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، اعضای کمیته اسکان و رفاه نوروزی بعنوان یکی از کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر، به منظور تبادل نظر و برنامه ریزی لازم در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش کازرون تشکیل جلسه دادند.

بنا به این گزارش در این نشست، مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جاذبه های طبیعی، گردشگری و زیارتی این شهر هر سال کازرون در ایام نوروز میزبان مسافران زیادی است.

امیرحسین جمشیدی افزود: امسال با توجه به نزول مناسب رحمت الهی انتظار مهمانان بیشتری هم داریم.

وی با بیان اینکه مهمان نوازی و تکریم مسافر ویژگی بارز مردم کازرون است، به برخی وظایف کمیته خدمات اسکان و رفاه اشاره کرد و گفت: از جمله وظایف این کمیته برنامه ریزی در خصوص پوشش عمومی حوادث، آماده سازی و بهسازی مدارس و … می باشد.

در این جلسه اعضاء در مورد برقراری امنیت مسافران و گردشگران، توزیع بروشورها و کتابچه های تبلیغاتی معرفی جاذبه های شهرستان بین پایگاه های اطلاع رسانی، اسکان مسافران در مدارس و در مواقع بارش و بحرانی در سالن های ورزشی و حسینیه ها، برگزاری دوره های آموزشی نحوه برخورد با مسافران و معرفی جاذبه ها ویژه سرایداران مدارس و … بحث و تبادل نظر کردند.

وب سایت رسمی آموزش و پرورش کازرون

http://kazeroon.fars.medu.ir

 

مطلب پیشنهادی

همتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز: مسئله ساماندهی مغازه های پرنده فروشی چهارراه مشیر در دستور کار ادارات ذیربط قرار گیرد

منطقه پرتردد و تاریخی چهارراه مشیر، سالهاست که به دلیل حضور فروشندگان برخی حیوانات کنار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.