خانه / استان / آمادگی کامل مدیریت بحران شهرداری کازرون با آغاز بارش باران
آمادگی کامل مدیریت بحران شهرداری کازرون با آغاز بارش باران
آمادگی کامل مدیریت بحران شهرداری کازرون با آغاز بارش باران

آمادگی کامل مدیریت بحران شهرداری کازرون با آغاز بارش باران

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون همزمان با آغاز بارش باران پاییزی کمیته بحران شهرداری کازرون با تمام نیروها و تجهیزات و ماشین آلات مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته از جمله سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان حمل و نقل شهرداری، واحد فضای سبز شهرداری، واحد خدمات شهری، واحد موتوری شهرداری و واحد تأسیسات شهرداری به منظور خدمت‌رسانی مطلوب جهت مقابله با هر گونه بحران آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

در همین راستا کمیته بحران شهرداری با حضور شهردار و اعضای کمیته بحران  جهت برنامه ریزی  و اقدامات پیشگیرانه در دفتر شهردار تشکیل جلسه دادند.

از دیگر اقدامات شهرداری کازرون به منظور پیشگیری از خسارت های احتمالی می توان به لایروبی کانالهای فصلی و جداول سطح شهر ، پاکسازی معابر عمومی، شناسایی مسیرهای آبگیر در مناطق مختلف شهر وشناسایی و اخطار به واحدهای مسکونی در معرض خطر و فاقد ایمنی، شناسایی و رفع خطر از درختانی که وضعیت مناسبی ندارند و معرفی نیروهای عملیاتی به واحد خدمات شهری جهت هماهنگی بیشتر  اشاره کرد.

از شهروندان عزیز تقاضا داریم با مشارکت و اقدامات پیشگیرانه شهرداری را در جلوگیری از آب گرفتگی و مشکلات ناشی از آن همراهی نمایند و در هنگام بارش باران و طوفان از تردد غیر ضروری خودرو در مجاورت مکان هایی که احتمال سیلاب وجود دارد خودداری نمایند.

شهروندان محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از بارندگی و آبگرفتگی و غیره با شماره تماس ۱۳۷ شهرداری کازرون و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند.

اجرای پروژه سنگ فرش کوچه باغ نظر و زیر سازی برخی از کوچه های سطح شهر توسط شهرداری کازرون

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون با توجه به هویت تاریخی باغ نظر و به منظور حفظ بنای تاریخی این مکان عملیات پروژه سنگ فرش کوچه باغ نظر توسط شهرداری کازرون  در حال انجام می باشد.

مهمترین ویژگی این پروژه انتخاب سنگ های متناسب با هویت باغ است که هم از لحاظ جزئیات فنی دارای استحکام کافی است و هم دارای زیبایی و همگون با هویت تاریخی این باغ می باشد .

تکیل این پروژه و همچنین فضای دلپذیر باغ نظر و طبیعت زیبای آن می تواند زمینه حضور گردشگران خصوصا مسافرین نوروزی را فراهم آورد تا اوقات خوشی را در این پارک زیبا و تاریخی سپری نمایند.

همچنین با توجه به اهمیت و ضرورت بهسازی و ساماندهی کوچه ها و معابر شهری و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل  در تردد و بهبود عبور و مرور شهری پروژه زیر سازی، تسطیح و ریگلاژ  کوچه های بافت زمینهای سپاه در محور دوان توسط شهرداری کازرون در حال انجام می باشد.

پیام شهروندی
پیام شهروندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.