خانه / دسته‌بندی نشده / انجمن های ادیان توحیدی گروه های فرهنگی و هنری خود را ثبت کنند

انجمن های ادیان توحیدی گروه های فرهنگی و هنری خود را ثبت کنند

User Rating: Be the first one !

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار نوروزی خود با اعضای انجمن کلیمیان شیراز عید باستانی نوروز و عید مذهبی پسح را به جامعه یهودیان تبریک گفت.

صابر سهرابی در این دیدار با گرامی داشت یاد شهدای ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس گفت: جامعه کلیمیان در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی با حضور مستمر خود در همه عرصه ها از جمله حضور در جبهه های دفاع مقدس و حضور مستمر در راهپیمایی ها و آیین های ملی و انقلابی همبستگی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسانده اند.

سهرابی ادامه داد: وظیفه ماست که از برنامه های پیروان ادیان به ویژه برنامه های فرهنگی و هنری آنان حمایت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: تلاش می کنیم تا جهت تجهیز کتابخانه های انجمن کلیمیان شیراز بیش از ۴٠٠ عنوان کتاب را به این انجمن اهداء کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: لازم است تا انجمن های ادیان توحیدی با راه اندازی گروه های فرهنگی و هنری، برند فرهنگی و هنری خود را ثبت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در صدور مجوزهای فرهنگی و هنری به پیروان ادیان توحیدی سرعت بیشتری صورت گیرد.

لازم به ذکر است که پیش از سهرابی، اعضای انجمن کلیمیان شیراز طی گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری و تبلیغی جامعه کلیمیان شیراز بیان و برخی از مسایل حوزه فرهنگ و هنر خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان متولی اصلی امور ادیان توحیدی فارس، در میان گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.