خانه / فرهنگی / آموزش / برگزاری نمایشگاه «کازرون دوست داشتنی من» در نگارخانه ایمان و اندیشه اداره کل آموزش و پرورش فارس
نمایشگاه کازرون دوست داشتنی من

برگزاری نمایشگاه «کازرون دوست داشتنی من» در نگارخانه ایمان و اندیشه اداره کل آموزش و پرورش فارس

هنرجویان رشته گرافیک هنرستان دخترانه فنی فاطمه زهرا(س) کازرون نمایشگاهی را در شیراز با عنوان «کازرون دوست داشتنی من» در نگارخانه ایمان و اندیشه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، نمایشگاه «کازرون دوست داشتنی من» شامل آثار گرافیک دانش آموزان هنرستان فنی فاطمه زهرا(س) این شهر با حضور جهانبخش بانشی، معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امیرحسین جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، تعدادی از کارکنان اداری آموزش و پرورش کازرون و اداره کل، مدیر، معاون  و تعدادی از دبیران و دانش آموزان این هنرستان افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در آیین افتتاح این نمایشگاه، ضمن تشکر از عوامل اجرایی و دانش آموزان این هنرستان، و بیان ارزش و اهمیت هنر در زندگی انسان ها، اظهار داشت: هنر نقاشی و گرافیک،  زبانی تصویری است که برای القای مفهوم یا مطلب، به زیباترین شکل، به مخاطبان ارائه می شود.

فروزان نوروزی دوست، مدیر هنرستان فنی فاطمه زهرا(س)، نیز ضمن ارایه گزارش کوتاهی از روند تهیه آثار و و فرایند خلق این تابلوها توسط دانش آموزان، گفت: در راستای توجه به هنر و خلاقیت دانش آموزان، علاوه بر برپایی نمایشگاه هایی در سطح مدرسه و منطقه، برای شناسایی و معرفی بیشتر، این نمایشگاه در سطح استان برگزار گردید.

سارا خبیر، هنرآموز گرافیک و معلم راهنمای دانش آموزان شرکت کننده در نمایشگاه «کازرون دوست داشتنی من» هنرستان فاطمه زهرا(س) نیز  هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی و معرفی دانش آموزان خلاق و هنرمند، معرفی آثار و مفاخر شهرستان کازرون، ارتباط بین هنرجویان این هنرستان با هنرمندان استانی و نیز رشد و شکوفایی استعداد هنرجویان و افزایش سطح آگاهی عموم جامعه در خصوص هنر  گرافیک و ارزش و کاربرد این هنر عنوان کرد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی «کازرون دوست داشتنی من»، آثار ۴۳ هنرجوی دختر پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته گرافیک هنرستان فاطمه زهرا(س) کازرون می باشد که در نگارخانه ایمان و اندیشه شیراز تا هشتم بهمن ماه جهت بازدید عموم، برای علاقمندان دایر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.