خانه / اجتماعی / برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی و مهارت های ارتباطی
کارگاه پیشگیری از آسیب اجتماعی
کارگاه پیشگیری از آسیب اجتماعی

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی و مهارت های ارتباطی

کارگاه پیشگیری از آسیب اجتماعی
کارگاه پیشگیری از آسیب اجتماعی

به گزارش شهرسبز به نقل از روابط عمومی شهرداری و ‌شورای اسلامی شهر کازرون؛ به مناسبت هفته دولت در ظهر روز سه شنبه ۶ شهریور کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در موضوعات فضای مجازی، اعتیاد و مهارت های ارتباطی در اجتماعات با حضور پرسنل شهرداری کازرون، آقایان جناب سرهنگ نیک زاد معاون اجتماعی فرماندهی شهرستان کازرون ،علیرضا حسنی مشاور اجتماعی کلانتری ۱۲ و اکبر حسنعلی پور کارشناس پلیس فتا در سالن آمفی تئاتر کازرون برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی کارشناس پلیس فتا در خصوص آسیب ها و خطرات پیرامون حوزه فضای مجازی اظهار کرد: امروز با گسترش فضای مجازی متاسفانه شاهد کلاهبرداری های به روش های مختلف از جمله ایمیلی، پیامکی، سرقت رمز عابر بانک، هتک حرمت و نشر اکاذیب هستیم که شهروندان باید نسبت به این موضوعات هوشیار باشند.

سروان حسنعلی پور با تاکید بر این که شهروندان نباید از سایت های فیلتر شده استفاده کنند افزود: کسانی که از سایت های فیلتر شده استفاده می کنند و از این طریق دچار زیان ها و یا هتک حرمت می شوند پلیس فتا در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد و شکایت افراد زیان دیده قابل پیگیری نمی باشد، وی همچنین شیوه های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی را تشریح کرد.
در ادامه این جلسه آقای حسنی مشاور اجتماعی کلانتری ۱۲ در خصوص مهارت های ارتباطی در اجتماعات و همچنین پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم را ارائه نمودند.

هدف از برگزاری این این کارگاه آموزشی آگاهی پرسنل شهرداری جهت شناخت آسیب های فضای مجازی و اعتیاد و همچنین افزایش مهارت های ارتباطی در اجتماعات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.