خانه / دسته‌بندی نشده / پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به جامعه زرتشتیان

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به جامعه زرتشتیان

نوروز زایش پیامبری است که بزرگ گفتمان خداییش پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک را که گفتمان همه پیامبران الهی است، به بشر هدیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به مناسبت میلاد حضرت زرتشت(ع)، پیام تبریکی را به شرح زیر صادر کرد:

به نام خالق زیبایی

نوروز، نویددهنده آغاز خلقت است. خلقتی که با آفرینش انسان به تکامل رسید. همان انسانی که خداوند او را اشرف مخلوقات دانست و پس از آفرینشش به هدایت پیامبرانش پرورش داد.

نوروز زایش پیامبری است که بزرگ گفتمان خداییش پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک را که گفتمان همه پیامبران الهی است، به بشر هدیه کرد.

همان هدیه آسمانی که همه پیامبران منادی آنند و در این راه همت وافر داشتند.

بر ماست تا با پیروی از همه آن پیامبران بزرگ یگانه پرستی و منادیان راه نیک حقیقت پژوهی و حقانیت، آن چنان که قرآن کریم نیز بر آن صحه گذارده، چراغی که آن بزرگمردان عرصه تاریخ روشن کرده اند، و در این زمانه که پیروان اهریمن بر آنند تا آن روشنایی اهورایی را به خاموشی برند، پرچمدار بزرگ سخن همه پیامبران توحیدی باشیم؛ همان کلامی که گات ها، تورات، انجیل و قرآن مجید بارها بر آن تأکید نموده اند.

فرارسیدن ششم فروردین ماه مصادف با روز خورداد، خجسته میلاد اشوزرتشت اسپنتمان را به همه ایرانیان به ویژه هموطنان زرتشتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.