خانه / اجتماعی / حمایت های بی دریغ و دلسوزانه شهید خرسند از فرهنگ و هنر
شهید خرسند و صابر سهرابی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
شهید خرسند و صابر سهرابی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

حمایت های بی دریغ و دلسوزانه شهید خرسند از فرهنگ و هنر

به گزارش محمدمهدی اسدزاده/ خبرنگار شهرسبز؛ صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن حضور و شرکت در تشیع جنازه شهید حجت الاسلام شیخ محمد خرسند، امام جمعه فقید و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازرون گفت: شهید خرسند را سال هاست که به گشاده رویی و دستگیری از مردم می شناسم.

صابر سهرابی که در حاشیه تشیع شهید خرسند سخن می گفت، ادامه داد: شهید خرسند نه تنها در جهت پیشرفت و ارتقای کیفی و کمی سطح فرهنگ و هنر کازرون تلاش می کرد که فعالیت های او در سراسر استان به ویژه در شهرستان های اطراف کازرون نیز قابل مشاهده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: حمایت های بی دریغ و دلسوزانه شهید خرسند از فرهنگ و هنر سبب ایجاد بستری برای فعالیت های بیشتر فرهنگی و هنری در کازرون شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس به تلاش های شهید خرسند در راستای تجلیل از شخصیت ها و معرفی آنان به جامعه اشاره و اضافه کرد: برگزاری موفق کنگره ها و یادمان هایی همچون کنگره بین المللی سلمان فارسی، همایش کشوری مدافعان سوسنگرد، بزرگداشت و احیای مرقد ناصر دیوان کازرونی، بزرگداشت بهجت العلمای کازرونی، همایش کشوری بزرگداشت محقق دوانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی دوانی و … از جمله فعالیت هایی است که در دوران ریاست شهید خرسند بر شورای فرهنگ عمومی کازرون انجام شد و از این طریق اصحاب فرهنگ و هنر کازرون، ظرفیت های فرهنگی و هنری خود را بیش از پیش به نمایش گذاشتند.

وی به راه اندازی دارالقرآن شهرستان کازرون توسط شهید خرسند هم اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی دار القرآن کازرون در اوایل دهه هفتاد فضای کازرون را بیش از پیش به سمت و سوی قرآنی سوق داد و از این رهگذر قاریانی پرورش یافتند که در عرصه های بین المللی خوش درخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.