خانه / فرهنگی / آموزش / فعالیت ستاد های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس
فعالیت ستاد های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس

فعالیت ستاد های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از فعالیت ستاد های اوقات فراغت همزمان با فرارسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت: بیش از یکهزار و ۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت برنامه های تابستانه را در مساجد استان اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، «حجت الاسلام والمسلمین حسین امیدی» در جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس ضمن اشاره به فعالیت ستاد های اوقات فراغت همزمان با فرارسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت: بیش از یکهزار و ۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت برنامه های تابستانه را در مساجد استان اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، ثبت نام از علاقمندان به شرکت در برنامه های مختلف مسجد آغاز شده است و  مراسم افتتاحیه آن از اول تیرماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اوقات فراغت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس به منظور غنی سازی برنامه های اوقات فراغت سال جاری، فعالیت خود را از اسفندماه سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از ۲۰ جلسه در خصوص برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه فصل تابستان با نهاد هایی همچون مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس، اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، مدیریت استخرها و مراکز ورزشی برای ارائه خدمات با تخفیف ویژه به کانون های تحت پوشش برگزار کرده است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: کانون های مساجد استان از فرصت حضور کودکان، نوجوانان و جوانان استفاده کرده ضمن اجرای برنامه های جذاب و مفرح نسبت به عضو گیری و ثبت نام اعضا در سامانه جامع آماری کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور تحت عنوان «بچه های مسجد» اقدام خواهند کرد تا از مزایای این ثبت نام بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.