خانه / فرهنگی / آموزش / مدیر آموزش و پرورش کازرون در جلسه با مدیران مدارس: در فرایند ثبت نام دو موضوع قانونمندی و تکریم ارباب رجوع مهم است
در فرایند ثبت نام دو موضوع قانونمندی و تکریم ارباب رجوع مهم است

مدیر آموزش و پرورش کازرون در جلسه با مدیران مدارس: در فرایند ثبت نام دو موضوع قانونمندی و تکریم ارباب رجوع مهم است

جلسه مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی مقطع ابتدایی کازرون با موضوع ثبت نام دانش آموزان و تبیین سیاست های پیش رو در محل سالن کانون شهدای رضوان این شهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در این جلسه با تقدیر از تلاش های سالانه مدیران و برنامه های اجرایی آنان و توفیقات حاصل شده در حوزه های مختلف، گفت: با وجود همه ی مشکلاتی که در زمینه های نیروی انسانی، فضای فیزیکی، مسائل مالی و … وجود دارد، از هم اکنون با همکاری مدیران مدارس و تلاش و رایزنی درصدد هستیم تا بتوانیم سال تحصیلی جدید را به بهترین نحو ممکن شروع کنیم.

امیرحسین جمشیدی در این جلسه، ثبت نام دانش آموزان را پیوند بین خانه و مدرسه معرفی کرد و گفت: شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در ۲۹ بند ارسال شده است که باید با دقت اجرایی شود.

وی ادامه داد: در فرایند ثبت نام دو موضوع قانونمندی و تکریم ارباب رجوع باید با نهایت صبر، بردباری و احترام اجرایی شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه برخی مدارس تحت فشار زیادی از طرف اولیا برای ثبت نام هستند، افزود: محدوده بندی در زمان ثبت نام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران مدارس دقت کنند که فقط دانش آموزان محدوده جغرافیایی خود را ثبت نام کنند، تا تعادل و توازن بهم نخورد.

جمشیدی با اشاره به فشار اقتصادی این روزها بر خانواده ها خاطر نشان کرد: دریافت وجه از دانش آموزان در زمان ثبت نام ممنوع است و پس از موعد تعیین شده نیز دریافت وجه باید با رعایت مفاد قانونی و مصوبه انجمن اولیاء و مربیان در زمان معین باشد.

گفتنی است در این جلسه معاونان آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه و کارشناس رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش کازرون به طور مفصل شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان برای سال جدید را تشریح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.