خانه / فرهنگی / آموزش / معلم و دانش آموز از دیدن موفقیت یکدیگر لذت می برند
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس در همایش تجلیل از معلمان و دانش آموزان موفق کازرون

معلم و دانش آموز از دیدن موفقیت یکدیگر لذت می برند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: معلم ذاتاً عاشق دانش آموز است و معلم و دانش آموز از دیدن موفقیت های یکدیگر لذت می برند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، دکتر فرهاد اسماعیلی، در همایش تجلیل از تلاش ها و موفقیت های معلمان و دانش آموزان دوره ی متوسطه این شهر، با بیان اینکه سرزمین های زیادی هستند که آثار تمدنی دارند، ولی اکنون مخروبه هستند، اظهار داشت: کازرون از هزاران سال پیش و به طور مشخص از دوره ی ساسانیان، آثار تمدنی بسیاری دارد و همچنان به مسیر پرافتخار خود ادامه می دهد.

وی افزود: سابقه آموزش و پرورش نوین در کازرون ۱۰۹ ساله است و این شهر از سال ۱۲۷۹ شمسی دارای آموزش و پرورش رسمی بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره مختصری به برخی مشاهیر کازرون از جمله قطب الدین محمود کازرونی، منجم و فیلسوف بزرگ، میرزا حسن کازرونی، از بنیانگذاران عکاسی در ایران و … گفت: در حال حاضر هم کازرون بزرگان و شخصیت های زیادی از بعد علمی، سیاسی، مذهبی و دینی دارد و این سیر تمدن و فرهنگ کازرون همچنان ساری و جاری است.

اسماعیلی تقدیر همزمان و در کنار هم معلم و دانش آموز را از نشانه های فرهنگ بالای این شهر عنوان کرد و تصریح کرد: معلم با دیدن موفقیت دانش آموزش، احساس بالندگی می کند و خودش بیشتر لذت می برد.

وی با بیان اینکه معلم و دانش آموز از دیدن موفقیت یکدیگر لذت می برند، افزود: معلم ذاتاً عاشق دانش آموزش است و وقتی که موفقیت و پیشرفت او را می بیند، لذت می برد و همچنین وقتی دانش آموزان موفقیت معلمان خود را در غیر از عرصه ی کلاس خود می بینند، خوشحال می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: نقطه ی ثقل فرهنگ سازی کازرون همین معلمان توانمند و دلسوز بوده اند.

اسماعیلی افزود: کازرون در کشور جایگاهی رفیع دارد و شما دانش آموزان با تلاش و کوشش باید در حفظ و ارتقای این جایگاه کوشش کنید.

وی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش کازرون از دید مسئولین اداره کل، از لحاظ قوت، همپای نواحی شیراز می باشد، گفت: این جایگاه با همت و تلاش معلمان، همکاران اداری و دانش آموزان می باشد و در این میان نقش اولیا که همان مردم غیور و فهیم کازرون هستند بسیار بااهمیت است.  

گفتنی است در این همایش از تلاش ها و موفقیت های ۱۵۶ نفر از معلمان دوره متوسطه و ۲۵۰ نفر از دانش آموزان منتخب جشنواره ها و مسابقات علمی پژوهشی متوسطه اول، دوم و هنرستان های آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.