خانه / ادبی / تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در پی درگذشت”استاد حسن محقق زاده دوانی “
صابر سهرابی
صابر سهرابی

تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در پی درگذشت”استاد حسن محقق زاده دوانی “

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس، درگذشت “استاد حسن محقق زاده دوانی” ادیب فرهنگی را به جامعه فرهنگ و ادب استان و اهالی کازرون تسلیت گفت.

به گزارش شهرسبز، به مناسبت درگذشت استاد حسن محقق زاده دوانی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیام تسلیتی با اشاره به اینکه خبر فوت این ادیب فرهنگی همه ما و اهالی فرهنگ و ادب استان و شهرستان کازرون را متاثر ساخت، گفت: او فقط یک دبیر ادبیات نبود؛ او مرد ادب و اخلاقیات بود و برای این استاد بزرگوار از خداوند مهربان آرزوی آرامش و شادی روحش را داریم، یادش گرامی باد.

صابر سهرابی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس در پیام تسلیتی خطاب به خاندان گرامی ایشان؛ ضمن آرزوی مغفرت از درگاه خداوند مهربان، مصیبت وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض نمود و از حضرت باری تعالی، شادی روح و آمرزش ابدی آن معلم ادیب از دست رفته را مسئلت و از جانب بخشنده مهربان، صبر جلیل و اجر جمیل برای خانواده وی آرزو کرد.

خاطر نشان می گردد؛ مراسم سومین و هفتمین روز در گذشت آن مرحوم در شیراز برای روز جمعه ٢٣ شهریور ماه جاری در حسینیه دوانی ها از ساعت ٩:٣٠ تا ١١ صبح به آدرس بلوار پاسداران کوچه ۶۶ در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.