خانه / استان / لزوم تقویت تفکر بسیجی در مدیران برای حل مشکلات کشور
شهرام افشاریان
شهرام افشاریان

لزوم تقویت تفکر بسیجی در مدیران برای حل مشکلات کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت: اگر مسوولان بتوانند تفکر و روحیه بسیجی وعمل بسیجی رادرخودنشان دهند قطعاً مشکلات درکوتاه مدت حل می‌شود.

به گزارش شهرسبز؛ شهرام افشاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با اشاره به رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با نام محمد رسول الله(ص) اظهارداشت: از اهداف مهم رزمایش نشان دادن اقتدار و عظمت همیشگی بسیج است که با حضور جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در قالب چهار گردان شهرستان کازرون در حال انجام است.

وی گفت: پیام ویژه این رزمایش این است که نسل امروز انقلاب مانند نسل دیروز که در ۸سال دفاع مقدس خوش درخشیدند امروزهم پای کار ایستاده و از آرمان‌ها و ارزش‌هایشان دفاع می‌کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه کازرون ویژگی‌های بارز بسیجیان حاضر در گردان‌ها را شور، شعف، انگیزه و امید دانست و افزود: لازم است بسیجیان در حوزه امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از تجربیات لازم برخوردار شوند و آمادگی‌های بهتر و موثرتر را فرا بگیرند.

وی رویکرد و محتوای رزمایش را پردازش به آموزش‌های مختلف در مباحث امنیتی دانست و افزود: یکی دیگر از مسائل رزمایش، پردازش به فرهنگ دفاع مقدس و انتقال هرچه بهتره این فرهنگ توسط پیشکسوتان بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کازرون از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حلقه‌های صالحین در این رزمایش خبر داد و گفت: رزم شبانه نیز از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

وی بسیج را یک ظرفیت تمام نشدنی دانست و با اشاره به حضور گروه‌های جهادی متعدد که در حال خدمت‌رسانی فعال در تمام نقاط محروم هستند، بیان داشت: بسیج در عرصه نظامی و مدیریت جبهه و جنگ توفیقات ویژه داشته و در عرصه امنیت و سازندگی نیز پیشرو است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کازرون با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی که مهمترین مسئله و مشکل فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: اگر مسوولان بتوانند تفکر و روحیه بسیجی را در خود نشان دهند قطعاً مشکلات درکوتاه مدت حل می‌شود.

افشاریان با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف عملکرد ویژه‌ای دارد تاکیدکرد: همه کسانی که به نوعی مسوولیتی دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و به سراغ بسیج بیایند و ازظرفیت‌های مردمی و متراکم گسترده‌ای که بسیج در سراسر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده است استفاده لازم را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.